waarom deze site?

Elke moeder die borstvoeding geeft heeft het recht om melk af te kolven dan wel haar kind te voeden onder werktijd. De werkgever is verplicht de vrouw hiervoor gelegenheid en ruimte te bieden. Dat is de theorie, maar in praktijk blijkt het niet zo simpel. Met deze site wil ik problemen opsporen en oplossingen bieden dan wel forceren bij de beleidsmakers.

vrijdag 29 december 2006

waarom

Waarom bestaat het recht te kolven onder werktijd als het met veel banen helemaal niet te combineren is?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

nog niet gelezen (nogal laat) maar even snel het topic op het bv-forum gescand! Mijn complimenten, ik ga zeker een dezer dagen alles eens even rustig doorkijken. En je hebt helemaal gelijk, dit is niet een onderwerp om compromissen te aanvaarden, maar een belangrijk recht om op te staan!
Succes in de klas, en ook verder volg ik je!

Janneke zei

Ja dit geldt ook voor mij! Ik volg je nauwlettend en vind dit een goed initiatief.

Groet Janneke (heb ook al meerdere keren in je draadje gepost op BV forum)